سه شنبه ۰۶ خرداد ۰۴

پارادوكس پريستلي و استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي

به برترين مرجع خبري سئو جهان خوش آمديد.

پارادوكس پريستلي و استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي

۱۸ بازديد

پارادوكس پريستلي و استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي

داستان از اين قرار است كه در سال 1957 ، هنگامي كه در مورد خلاقيت تازه اختراع شده به عنوان رمان نويس انگليسي صحبت مي كرد ، جان بونتون پريست گفت: “ما تماشاگران ، وقتي به دنبال آن نيستيم ، شروع به نجوا با يكديگر مي كنيم كه هر چه بيشتر رابطه مان را مشخص …

پارادوكس پريستلي و استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/پارادوكس-پريستلي-و-استراتژي-هاي-رسانه/ https://hillbilly.ir/پارادوكس-پريستلي-و-استراتژي-هاي-رسانه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 05 Aug 2021 20:08:13 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/پارادوكس-پريستلي-و-استراتژي-هاي-رسانه/

پارادوكس پريستلي و استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي

داستان از اين قرار است كه در سال 1957 ، هنگامي كه در مورد خلاقيت تازه اختراع شده به عنوان رمان نويس انگليسي صحبت مي كرد ، جان بونتون پريست گفت: “ما تماشاگران ، وقتي به دنبال آن نيستيم ، شروع به نجوا با يكديگر مي كنيم كه هر چه بيشتر رابطه مان را مشخص …

پارادوكس پريستلي و استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي

داستان از اين قرار است كه در سال 1957 ، هنگامي كه در مورد خلاقيت تازه اختراع شده به عنوان رمان نويس انگليسي صحبت مي كرد ، جان بونتون پريست گفت: “ما تماشاگران ، وقتي به دنبال آن نيستيم ، شروع به نجوا با يكديگر مي كنيم كه هر چه بيشتر رابطه مان را مشخص كنيم ، كمي كه در مورد آن صحبت مي كنيم. ممكن است يكسان نباشد كه فكر كنيم دروغ است ، بي اساس ، قديمي يا خيلي ساده (وقت خود را به عنوان كشيش در نظر بگيريد و تسليم بدي ها شويد ، در اشتباه هستيد!) ؛ من استدلال مي كنم كه در بسياري از موارد در مواردي ، فضاي اجتماعي ديجيتالي كه در آن Priestly هستيم مالي است. آيا اين را باور نمي كنيد؟ توضيح خود را در مورد معني رسانه هاي اجتماعي براي يك نفر در سال 1957 (يا حتي 2007) تصور كنيد:
خودتان را ارائه دهيد – با 140 نويسه يا كمتر
قدرداني خود را بيان كنيد – روي «دوست داشتن» كليك كنيد
تاپا – تينا – نخنديد بلكه فقط LOL بنويسيد
دوستي را حفظ كنيد – با افرادي كه هنوز ملاقات نكرده ايد
آيا منصفانه است كه بگوييم كيفيت ارتباط كاهش يافته است؟ بله – اما اين يك مثال از “نصف ليوان كافي نيست” است ، شرايط را ندارد و به جنبه هاي مثبت آن نيز دست نمي زند. “رسانه هاي اجتماعي يك ابزار قدرتمند براي مشاغل است و بسته به استفاده از آن ، مي تواند براي مشاركت مشتري ، شبكه B2B ، روابط عمومي و اهداف تجاري بسيار مفيد باشد. بنابراين من مي خواهم تمركز كنم. آيا اين است؟” آيا افرادي در توييتر يا فيس بوك شركت خود داريد كه تمام پيوندها يا به هر نحوي مربوط به حوزه خود را در يك روز به اشتراك بگذارند؟ “33.3 راه براي دستيابي به موفقيت فوري.” در حالي كه تصورات غلط منبعي از اطلاعات معتبر هستند ، يا رهبران فكري در صنعتي كه در آن كار مي كنند مي توانند مزاحم ، خودپسند و شكايت كننده از حواس پرتي ها تلقي شوند. عجيب يا تكرارها لزوماً از اين طريق به روابط معنادار دامن نمي زنند. بدترين حالت اين است كه آنها از هر 50 نفر يك نفر هستند كه مي توانند يك چيز را در يك روز به اشتراك بگذارند. اين به چيز واقعي بستگي ندارد ، نشان دهنده عدم وجود ايده است و ثابت مي كند كه اين درست است كه او در اين موضوع كشيش است. من دوست دارم به ابزارهاي اجتماعي فكر كنم كه مي تواند براي بهبود كيفيت ارتباط استفاده شود ، بنابراين هنگام ايجاد يك استراتژي رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار خود – چگونه مي توانم خودم را اشتباه نشان دهم؟ در اينجا چند ايده وجود دارد:
خط مشي “بدون پيوند ، بدون زمينه”: هنگام به اشتراك گذاري پيوند ، با شركت خود ، مشتريان يا شركت خود تماس بگيريد و توضيح دهيد كه چرا مهم / ضروري / كاربردي / خوب / بد و غيره است. در انتشار مطالب خوب است
ايجاد قلب و اولين افكار ما: اين كار به سادگي ، در صورت امكان ، به عنوان تلاش براي توليد در خانه است.
كيفيت بر كميت: ممكن است به آنچه مشتريان شما در طول روز سفارش داده اند يا فيلم هاي خنده داري كه مردم در تعطيلات خود ديده اند ، علاقه مند نباشند ، چرا آنها اين جزئيات را با آنها در ميان گذاشته اند.با دو نكته قبلي ارتباط تنگاتنگي دارد.
از روش استفاده كنيد: از مردم براي بررسي توييت هاي من تشكر كنيد ، از دنبال كنندگان و دوستان جديد استقبال كنيد و عاشق ابزارهايي شويد كه استفاده مي كنيد. ممكن است مستقيماً در ارتباط نباشيد اما ممكن است همان شخص باشد.
ارتباطات در رسانه هاي اجتماعي هميشه پاك است ، اما پيروي از اين دستورالعمل هاي ساده (و به ياد داشته باشيد كه آنها فقط دستورالعمل هستند) مي تواند به شما در ايجاد يك رابطه نزديك ، جذاب ، شخصي و م helpثر كمك كند.
.

https://hillbilly.ir/پارادوكس-پريستلي-و-استراتژي-هاي-رسانه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.