جمعه ۱۶ خرداد ۰۴

شركت كننده: آيا بايد مراقبت كنيم؟

به برترين مرجع خبري سئو جهان خوش آمديد.

شركت كننده: آيا بايد مراقبت كنيم؟

۱۸ بازديد

شركت كننده: آيا بايد مراقبت كنيم؟

به نظر مي رسد كلمه “شركت كننده” با بيانيه اي كه اين ماموريت حدود يك دهه پيش بيان كرده مد شده است. شما به صورت شفاهي وارد فعاليتهاي روزمره در سطح مربوط مي شويد. بيشتر كارآفرينان ممكن است احساس كنند كه اين شرح مختصري از افراد و سازمانهايي است كه براي تجارت ما مهم هستند. …

شركت كننده: آيا بايد مراقبت كنيم؟ https://hillbilly.ir/شركت-كننده-آيا-بايد-مراقبت-كنيم؟/ https://hillbilly.ir/شركت-كننده-آيا-بايد-مراقبت-كنيم؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 28 Jul 2021 22:03:12 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/شركت-كننده-آيا-بايد-مراقبت-كنيم؟/

شركت كننده: آيا بايد مراقبت كنيم؟

به نظر مي رسد كلمه “شركت كننده” با بيانيه اي كه اين ماموريت حدود يك دهه پيش بيان كرده مد شده است. شما به صورت شفاهي وارد فعاليتهاي روزمره در سطح مربوط مي شويد. بيشتر كارآفرينان ممكن است احساس كنند كه اين شرح مختصري از افراد و سازمانهايي است كه براي تجارت ما مهم هستند. …

شركت كننده: آيا بايد مراقبت كنيم؟

به نظر مي رسد كلمه “شركت كننده” با بيانيه اي كه اين ماموريت حدود يك دهه پيش بيان كرده مد شده است. شما به صورت شفاهي وارد فعاليتهاي روزمره در سطح مربوط مي شويد. بيشتر كارآفرينان ممكن است احساس كنند كه اين شرح مختصري از افراد و سازمانهايي است كه براي تجارت ما مهم هستند. آيا بايد حساسيت بيشتري نسبت به همنوعان خود داشته باشيم؟ بايد انجام شود. اما اول ، از نظر بازاريابي. موفقيت در بازاريابي فراتر از فروش به مشتري (كه عامل اصلي آن هستند) است. ما از طريق كساني كه ما را مي بينند يا مي شنوند شهرت و توليد مي كنيم. چه كسي از محصولات ما استفاده مي كند؟ چه كسي كانال هايي را براي گفتگو با ما يا به اشتراك گذاشتن اين ايده با رسانه ها فراهم مي كند. ما كالاها را از تأمين كنندگان ، بانك ها ، وام دهندگان و حسابداران مي فروشيم. ما به جامعه اعتماد مي كنيم و كارمندان و مشتريان خود را تأمين مي كنيم. ما از زيرساخت هاي ارائه شده توسط ساير نهادها و شركت هاي سياسي استفاده مي كنيم. همه ما در يك دنيا هستيم. در عوض ، ممكن است فكر كنيم براي حمايت از توانايي آنها در انجام كاري كه به آنها نياز داريم ، چيزي براي پس دادن داريم. به همين دليل روابط با همكاران در جمع آوري كمك مالي بسيار مهم است. به همين دليل قانون تجارت سال 2006 مديران تجاري را ملزم مي كرد كه منافع شركا را در مديريت تجارت و نه فقط منافع وام دهندگان را در نظر بگيرند. برخي از منتقدين براي محدود كردن بدهي اولويت برخي از بانك ها را نسبت به بدهي كارت اعتباري تعيين كرده اند. عدم رعايت قانون و قانون حاكم بر انطباق ممكن است عامل ديگري در منافع شركا باشد. مسئوليت اجتماعي را مي توان دغدغه شركت هاي بزرگ حاكم بر شركتي دانست ، اما به طور خلاصه ، برنامه تجاري را تعريف مي كند. انتظار مي رود تيم بزرگي توسط مدير ايجاد شود. بياييد نگاهي بيندازيم به دسته هاي مختلف رهبران مشاركتي كه ممكن است لازم باشد در نظر بگيريد و چرا: آنها سرمايه گذاري مي كنند و مي خواهند تصميم بگيرند كه آيا بازده رضايت بخش است – حتي در يك برنامه منظم. • مصرف كنندگان: نيازي نيست كه زياد بگوييم كه خون خود را در اولويت قرار مي دهيم. آنها درآمد و همچنين بازخورد براي كمك به ما در مبارزه با رقابت فراهم مي كنند • تأمين كنندگان: در يك زنجيره توليد يا توليد ، موانع ابزاري براي افزودن ارزش به ما مي دهند. رابطه منحصر به فرد سرمايه اي در نظر گرفته مي شود كه بايد مسح و حمايت شود. آنها را ناديده بگيريد و ممكن است به روزرساني خشك شود. يا ممكن است آنها ترجيح دهند با رقبا مذاكره كنند. خط لوله توليد: چه تأمين كننده و چه مشتري تحت تأثير قرار بگيرند ، ممكن است تحريك چشم سانسور وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر يك خرده فروش بزرگ نياز به رد پاي كم كربن دارد ، بايد براي پيگيري ليست براي پاسخگويي به آن پاسخ دهد. • انجمن: همه كاربران در مكان هاي ديگر هستند ، خدمات جمع آوري ، خريد ، گزارش هاي كنار جاده اي.به عبارت ديگر ، حتي اگر مشتري در مكان ديگري باشد ، تحت تأثير محيط موجوديت شركت است. معلمان ، فروشندگان ، خانواده و دوستان بر كاركنان و نگرش آنها نسبت به كارفرمايان تأثير مي گذارند • سياست: كساني كه تصميم به سرمايه گذاري در زيرساخت ها مي گيرند. كساني كه در محيط كار مي كنند ؛ مرخصي استحقاقي استحقاقي – همه اينها را مي توان به عنوان يك شركت كننده در يك شركت در نظر گرفت ، كه به غير از تخلف نيازي به گزارش نيست. آيا اين فقط به خواهر و برادرهاي ما نمي رسد يا مي توانيم براي خودمان چيزي ياد بگيريم؟ همانطور كه در بالا پيشنهاد شد ، شركت كنندگان در تعريف چگونگي اداره يك كسب و كار فقط الزامات قانوني را در نظر نمي گيرند ، بلكه در مورد تجارت بيشتر نيز هستند. رسيدن به خواسته صاحب خانه مهم است ، اما در نظر گرفتن اعتبار شركت نيز مهم است. بنابراين آيا نبايد كاري كنيم كه افرادي كه ما را لمس مي كنند ، درباره ما كه يك تجارت كوچك را اداره مي كنيم ، مثبت فكر كنند؟ مطمئناً ، اگر اين موضوع را درك كنيم ، تأمين كنندگان ما مي خواهند بيشتر با ما مذاكره كنند. جامعه محلي مي خواهد ما از آن استفاده كنيم. مشتريان ما با ما خواهند ماند. اگر به مثالي نياز داريد ، فقط شكايت فروشگاه كادبري را بررسي كنيد. اين بدان معنا نيست كه همه گروه هاي شركت كننده بايد اولويت داشته باشند. همچنين ، نمي توان از همه مزايا مراقبت كرد. به دست آوردن تعادل مناسب در منافع شركا ممكن است دشوار باشد ، اما ما را از آزمايش نجات نمي دهد مگر اينكه آنها براي همراهي با ما به آنها احتياج داشته باشند. پس چرا وقتي به نظرسنجي هاي مشتري يا كارمندان – همه گروه هاي ذينفع – فكر مي كنيد ، به ارزيابي ديگران نيز فكر نمي كنيد؟ بعضي اوقات مي تواند براي كارگردان مفيد باشد كه نظرات همكارانش را مرور كند. و بهترين راه براي رسيدن به آن
.

https://hillbilly.ir/شركت-كننده-آيا-بايد-مراقبت-كنيم؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.