سه شنبه ۰۶ خرداد ۰۴

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – الگويي براي حاكميت شركتي

به برترين مرجع خبري سئو جهان خوش آمديد.

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – الگويي براي حاكميت شركتي

۱۶ بازديد

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – الگويي براي حاكميت شركتي

مدل هاي مديريت كسب و كار انواع مختلفي از مدل هاي CSR در سراسر جهان وجود دارد. اگر بتوانيم مقياسي را كه به چپ و راست حركت مي كند ، تصور كنيم ، شركت كنندگان (به غير از صاحب خانه) به منافع صاحبان راست به چپ علاقه مند هستند ، درك مدل هاي مختلف آسان …

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – الگويي براي حاكميت شركتي https://hillbilly.ir/مسئوليت-اجتماعي-شركت-csr-الگويي-براي-حاك/ https://hillbilly.ir/مسئوليت-اجتماعي-شركت-csr-الگويي-براي-حاك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 30 Jun 2021 23:52:09 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/مسئوليت-اجتماعي-شركت-csr-الگويي-براي-حاك/

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – الگويي براي حاكميت شركتي

مدل هاي مديريت كسب و كار انواع مختلفي از مدل هاي CSR در سراسر جهان وجود دارد. اگر بتوانيم مقياسي را كه به چپ و راست حركت مي كند ، تصور كنيم ، شركت كنندگان (به غير از صاحب خانه) به منافع صاحبان راست به چپ علاقه مند هستند ، درك مدل هاي مختلف آسان …

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – الگويي براي حاكميت شركتي

مدل هاي مديريت كسب و كار انواع مختلفي از مدل هاي CSR در سراسر جهان وجود دارد. اگر بتوانيم مقياسي را كه به چپ و راست حركت مي كند ، تصور كنيم ، شركت كنندگان (به غير از صاحب خانه) به منافع صاحبان راست به چپ علاقه مند هستند ، درك مدل هاي مختلف آسان تر مي شود. تفاوت در ميزان تشخيص اين دو علاقه است كه غالباً با هم رقابت مي كنند. چپ و ناسازگار اين بخش چپ-راست را مي توان در دنياي سياست و فلسفه به كار برد. ايده هاي CSR از همان ابتدا “جناح چپ” ، “چپ” يا ليبرال در نظر گرفته مي شدند. بسياري از محافظه كاران (راست) ، “نومحافظه كاران” اكنون احساس مي كنند كه منافع صاحبخانه با منافع شركت مطابقت دارد و اين استقامت است. اگر شركت و كره زمين موفق نباشند ، هيچ دليلي براي كسب سود يك سازمان غير انتفاعي و تعريف يك سازمان انتفاعي وجود ندارد ، فقط لازم است كه تعريف كنيد كه سازمان “سود” چيست. يك شركت يا بنگاه اقتصادي كه منبع سود است. “غير انتفاعي” (NPO) سازماني با اهداف بالاتر مانند كاهش گرسنگي ، مأموريت مذهبي يا گسترش تحصيلات است. معمولاً از آنها به عنوان سازمانهاي غير انتفاعي ياد مي شود ، اما اين درست نيست. NPO ها اغلب براي تأمين بودجه كار “خيريه” خود براي كسب سود سخت كار مي كنند. تفاوت در اين است كه NPO سود را در سازمان نگه مي دارد ، اما هدف از بهره برداري “تقسيم” سود با مالكان زمين است. راه حل سريع اين است كه NPO براي كار آنها وجود دارد اما For-Profit براي سودآوري وجود دارد. در صورت سرقت و آلودگي از كارمندان و محيط استفاده كنيد. امروزه ديگر در شركت هاي غربي قابل قبول و قابل تحمل نيست. سود دود دائمي نيست مگر اينكه به ساير شركت كنندگان منتقل شود. CSR انتقال به “حالت تأييد پايان” را به ارمغان مي آورد. آنچه براي سودآوري انجام مي دهيد مهمتر از سودآوري شما است. نيازهاي فرهنگي بين روند تعصب و فرهنگ صاحب خانه ارتباط وجود دارد. به عنوان مثال ، شركت هاي انگليسي-آمريكايي (آنگلوسفرا) تمايل دارند كه وام دهندگان (سمت راست) باشند در حالي كه در اروپاي غربي و شركت هاي ژاپني تمايل به مشاركت در شركت كنندگان دارند (چپ). با اين حال ، حتي اگر به نظر مي رسد سرعت مشابه چپ وجود دارد ، نمي توان رفتار را منتفي دانست. نتيجه گيري انواع مختلفي از مدل هاي CSR در سراسر جهان وجود دارد. تفاوت در نرخ تصويب و نرخ سود بين بستانكار و بستانكار است. اين منافع رقبا را مي توان به عنوان تقسيمات چپ-راست تعريف كرد. ايده هاي CSR فلسفه هاي “جناح چپ” ، “جناح چپ” يا ليبرال تلقي مي شوند. عبارت “توجيه راه” سرانجام در دنياي شركت ها نرمتر مي شود و اعتقاد بر اين است كه اگر شركت و كره زمين خارج نشوند ، هيچ دليلي براي كسب سود وجود ندارد.
.

https://hillbilly.ir/مسئوليت-اجتماعي-شركت-csr-الگويي-براي-حاك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.