سه شنبه ۰۶ خرداد ۰۴

اشتباهات در شبكه هاي اجتماعي سنتي

به برترين مرجع خبري سئو جهان خوش آمديد.

اشتباهات در شبكه هاي اجتماعي سنتي

۱۸ بازديد

اشتباهات در شبكه هاي اجتماعي سنتي

شايد شخصي كه اين را مي خواند اكنون فيس بوك ، توييتر يا اينستاگرام داشته باشد. رسانه هاي اجتماعي در همه جاي دنيا وجود دارد ، اما برخي از شركت ها هنوز رسانه هاي اجتماعي را باقي مانده مي دانند. هر شركت بازاريابي ديجيتال به شما مي گويد كه مي توانيد تجارت خود را از …

اشتباهات در شبكه هاي اجتماعي سنتي https://hillbilly.ir/اشتباهات-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سنتي/ https://hillbilly.ir/اشتباهات-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سنتي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 17 Jun 2021 09:53:57 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/اشتباهات-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سنتي/

اشتباهات در شبكه هاي اجتماعي سنتي

شايد شخصي كه اين را مي خواند اكنون فيس بوك ، توييتر يا اينستاگرام داشته باشد. رسانه هاي اجتماعي در همه جاي دنيا وجود دارد ، اما برخي از شركت ها هنوز رسانه هاي اجتماعي را باقي مانده مي دانند. هر شركت بازاريابي ديجيتال به شما مي گويد كه مي توانيد تجارت خود را از …

اشتباهات در شبكه هاي اجتماعي سنتي

شايد شخصي كه اين را مي خواند اكنون فيس بوك ، توييتر يا اينستاگرام داشته باشد. رسانه هاي اجتماعي در همه جاي دنيا وجود دارد ، اما برخي از شركت ها هنوز رسانه هاي اجتماعي را باقي مانده مي دانند. هر شركت بازاريابي ديجيتال به شما مي گويد كه مي توانيد تجارت خود را از طريق استراتژي هاي بازاريابي اجتماعي رشد دهيد.
حدود 20٪ مشتريان از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي براي يافتن اطلاعات مربوط به هر شركت استفاده مي كنند. اين بدان معناست كه مسئوليت شما در داشتن مشاغل بايد حفظ حضور برند خود در اينترنت باشد.
چيزي كه برخي از كارآفرينان متوجه نمي شوند اين است كه اين فقط سرگرم كننده نيست بلكه نيرويي است كه بايد حساب شود. اگر به درستي استفاده شود ، مي تواند تجارت شما را بهبود بخشد. از طرف ديگر ، هرج و مرج در شبكه هاي اجتماعي مي تواند براي يك شركت بد باشد. در اينجا عمده نقص هايي كه مشاغل آنلاين ايجاد مي كنند وجود دارد.
1. داشتن كانال هاي اجتماعي بيش از حد
بله ، اگر در يك شبكه اجتماعي هستيد ، نيازي به ورود به سيستم عامل نداريد. شركت شما بايد در زمره محصولاتي باشد كه بتواند توجه مشتريان خود را جلب كند. علاوه بر اين ، ممكن است محتوايي كه در LinkedIn ارسال مي كنيد براي Snapchat اعمال نشود ، زيرا ممكن است بينندگان شما در دو سيستم عامل يكسان نباشند.
علاوه بر اين ، تمام كانال هاي ارتباطي حوزه ديگري است كه شما بايد به طور منظم از آن محافظت كنيد. اين يك كانال واقعي است ، به اين معني كه محتوا بايد هميشه به صفحه شما سرازير شود. بنابراين اگر پنج كانال مختلف داريد (كه مي توانيد انجام دهيد) ، بايد مطمئن شويد كه مي توانيد همه آنها را به طور منظم مديريت كنيد.
2. ايده ها را ناديده بگيريد
بر ايده هاي خوب يا بد اعمال مي شود. مشتريان مي خواهند ماركي را كه دنبال مي كنند بشنوند زيرا شركت شما طبيعتي سرگرم كننده و دلسوز ارائه مي دهد. اگرچه پيگيري روابط پيروانتان دشوار است ، اما هرچه بيشتر پاسخ دهيد (و سريعتر) مي توانند تجربه بهتري به شما بدهند.
گفته مي شود كه 71٪ از مشتريان تجربه خوبي با اين برند دارند كه بيشتر آنها را به سمت ديگران سوق مي دهد. همچنين مي توانيد اطلاعات شخصي خود را فاش كنيد. لازم نيست مثل يك ربات تماس بگيريد. از لحن مناسب مارك خود استفاده كنيد. نام تجاري Spotify هزاران سال است كه وجود دارد ، بنابراين صداي آن جالب و جذاب است.
3. جگر را با دست جمع كنيد
ايجاد محتوا و مديريت كانال هاي اجتماعي غالباً يك كار ترسناك است. اين زمان و تلاش زيادي را مي گيرد ، به همين دليل است كه برخي از شركت ها اغلب به روز نمي شوند. خوشبختانه ابزارهاي زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما در بهبود مديريت رسانه هاي اجتماعي كمك كند.
ابزارهايي براي نيازهاي مختلف وجود دارد. براي عرضه ، Hootsuite ، Buffer و Sprout Social وجود دارد. براي عكسهاي سريع ، Canva در دسترس است. در اينجا چند نمونه از ابزارهايي آورده شده است كه مي توانيد براي صرفه جويي در وقت و مديريت آنها آسان تر كنيد.
4- باعث بهبود فضاي داخلي هر منطقه نمي شود
هشتگ شما در اينستاگرام منطقي است و نه در فيس بوك.در همين حال ، تعداد بهترين شكلك هاي موجود در فيس بوك مانند توييتر نيست و تعداد شكلك هايي كه در اينستاگرام ارسال مي كنيد به LinkedIn نمي رسد. هر پلت فرم رسانه هاي اجتماعي ارزش هاي خاص خود را دارد ، بنابراين بايد پيام خود را در هر كانال بهينه كنيد.
برخي از شركت هاي بازاريابي ديجيتال مي دانند كه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي چيزي فراتر از ثبت نام براي يك حساب كاربري است. حفظ كانال شما كار زيادي است ، اما مي تواند باعث ايجاد وفاداري به برند شود كه يافتن آن سخت است. بنابراين دفعه بعدي كه با يك حساب كاربري در شبكه هاي اجتماعي در تجارت خود ثبت نام مي كنيد ، يادتان باشد كه آن را نزد يك شركت عادي نگه داريد.

.

https://hillbilly.ir/اشتباهات-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سنتي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.