هنگام كار روي MBA ، كلاس بسيار پيشرفته اي به نام استراتژي بازاريابي شركت كردم كه مفاهيم 3C و 4P را به ذهنم خطور مي كرد. اگر چيزي در مورد اين ايده بازاريابي ، كه به طور خلاصه مورد توجه قرار مي گيرد ، يعني دانش مشتري و درك نقاط قوت و ضعف رقابت و …
3C و 4P بازاريابي خارجي https://hillbilly.ir/3c-و-4p-بازاريابي-خارجي/ https://hillbilly.ir/3c-و-4p-بازاريابي-خارجي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 10 Jun 2021 23:43:22 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing y internet https://hillbilly.ir/3c-و-4p-بازاريابي-خارجي/
هنگام كار روي MBA ، كلاس بسيار پيشرفته اي به نام استراتژي بازاريابي شركت كردم كه مفاهيم 3C و 4P را به ذهنم خطور مي كرد. اگر چيزي در مورد اين ايده بازاريابي ، كه به طور خلاصه مورد توجه قرار مي گيرد ، يعني دانش مشتري و درك نقاط قوت و ضعف رقابت و …
هنگام كار روي MBA ، كلاس بسيار پيشرفته اي به نام استراتژي بازاريابي شركت كردم كه مفاهيم 3C و 4P را به ذهنم خطور مي كرد. اگر چيزي در مورد اين ايده بازاريابي ، كه به طور خلاصه مورد توجه قرار مي گيرد ، يعني دانش مشتري و درك نقاط قوت و ضعف رقابت و شركت خود ، چيزي نشنيده ايد ، اين دانش و قيمت گذاري ، محصولات ، توزيع اين را در نظر بگيريد و چهره شما چهره شماست. نوآوري هايي كه فروش و سود شما را افزايش مي دهد. هنگامي كه من كار خود را شروع كردم ، به دنبال اين بودم كه با اين ايده بيشتر پيش بروم و اصول آن را در بازاريابي خارج از كشور اعمال كنم. ايستگاه و سپس تصميم بگيريد كه در كدام راديو پخش شود. به عنوان مثال ، آيا شما بايد درك كنيد كه مشتريان شما چگونه در خارج از خانه خريد مي كنند ، كار مي كنند ، غذا مي خورند و لذت مي برند؟ همچنين ، دوست داشتن و دوست نداشتن شما چيست؟ شما بايد مشتريان خود را به خوبي بشناسيد زيرا اين اطلاعات در تلاش هاي بازاريابي خارجي و تعيين محل تبليغات مهم خواهد بود. اين فقط رقابت شما نيست كه به دنبال مشتريان بالقوه هستيد. بدون شك شما در حال رقابت هستيد. اگر مي خواهيد به طور موثر با اين مشتريان ارتباط برقرار كنيد ، بايد شركت خود را از رقابت متمايز كرده و نقاط قوت و ضعف خود را متمركز كنيد. همچنين فراموش نكنيد كه افكار خود را در مورد رقابت گسترش دهيد. شما نه تنها يك رقيب مستقيم (به عنوان مثال ، يك فروشنده فورد در مقابل تويوتا) داريد ، بلكه يك رقيب غير مستقيم نيز داريد (به عنوان مثال ، فورد در مقابل حمل و نقل). افق ديد خود را گسترش دهيد و به دقت درباره نقاط قوت و ضعف آنها بينديشيد. مثل مشتري فكر كنيد. اگر مشتريان خود را جذب كنيد ، مي دانيد براي رسيدن به آنها چه چيزي بايد تبليغ كنيد و ممكن است رقابتي نداشته باشيد. از مقايسه نقاط قوت و ضعف آنها با تبليغات در خارج از كشور نترسيد. رقبا را از خود دفاع كنند. محل كار مكاني براي بازي بچه هاي خوب نيست. شركت ها و مهمترين كارهايي كه شركت شما به خوبي انجام مي دهد و مهمتر از همه مواردي را كه نمي توانيد نام ببريد ، ذكر كنيد. واقعاً دردناك است كه بپذيريد در هر جنبه از كسب و كار خود منحصر به فرد نيستيد ، اما بهتر است اكنون آن را درك كنيد تا اينكه با تبليغاتي كه نمي توانيد ارائه دهيد ، مشتري خود را فريب داده و نااميد كنيد. آيا مي توانيد تجارت خود را به روشي موثر استفاده كنيد. در رسانه هاي خارجي؟ آيا مي توانيد تمركز اوليه و نقاط قوت واقعي خود را بخوانيد؟ آيا مي توانيد اين كار را به راحتي انجام دهيد؟ روي دو نقطه قوت اول خود ، كه مربوط به نيازهاي مشتريان هدف شما است ، تمركز كنيد و تبليغات خود را در جايي كه مي خواهند قرار دهيد. علاوه بر اين ، بسته به آنچه مي خواهيد منتقل كنيد ، بايد رسانه خارجي را انتخاب كنيد كه ممكن است در دسترس باشد. اگر شركت شما نتواند در صفحات عادي تبليغ كند ، هزينه آن مي تواند تا 2000 دلار در ماه براي صفحات بزرگ باشد ، بايد از محيط داخلي و خارجي پيروي كنيد. رسانه ها.مي توانيد تبليغات را در ايستگاه هاي اتوبوس ، فروشگاه ها ، ميله هاي منو و البته مورد علاقه من در قفسه ها قرار دهيد. هزينه اين رسانه ها بسته به تنظيمات و موقعيت مكاني شما ممكن است از 50 تا 500 دلار در ماه متغير باشد. اينجا و آنجا نمي توانيد اسلحه و تبليغات بگيريد. شما بايد مانند يك تيرانداز باشيد و از اطلاعاتي كه هنگام مصاحبه با مخاطبان هدف خود جمع مي كنيد استفاده كنيد (اما نه به معناي واقعي كلمه). نحوه بررسي مشتريان هدف خود بدانيد كه در كجا تبليغ مي كنيد. شناخت مشتريان بسيار مهم است ، در غير اين صورت مي توانيد پيام دلپذيري ايجاد كنيد كه با گوش ناشنوا مي شنويد. اگر مشتري شما دانشجوي دانشگاه است ، بايد در فروشگاه هاي كتاب ، كافي شاپ ، بار و رستوران خريد كنيد. اگر مشتري هدف شما حرفه اي است ، بايد زياد سفر كنيد ، در خيابان هاي شهر برويد ، اتوبوس را متوقف كنيد و ناهار بخوريد. اگر مشتري هدف شما خانه دار است ، بايد آن را در خرده فروشي ، خرده فروشي و سوپرماركت ها قرار دهيد. بهترين مشتريان خود را شناسايي كنيد و دقيقاً بدانيد كه تبليغات خود را در كجا قرار دهيد. توليد: محصول شما مي تواند اشكال مختلف داشته باشد. بسته به جايي كه تبليغ مي كنيد و پيام خود را با مشتريان در ميان مي گذاريد ، مي خواهيد جنبه هاي مختلف محصولات و خدمات خود را به نمايش بگذاريد. اگر پيام شما در شهر است ، مي خواهيد روي خدمات خود و نحوه رفتار با مشتريان خود تمركز كنيد. اگر پيام خود را در قسمت پايين شهر قرار دهيد ، مي خواهيد روي ارزش و نظم تمركز كنيد. در طبقه بالا با تبليغات يا تبليغ محصولات يا خدمات خود مي توانيد مسيرهاي زيادي را انتخاب كنيد. البته رايج ترين شكل تبليغات تلويزيوني است. با اين حال ، تبليغات اينترنتي بسيار محبوب شده است زيرا اكنون بيشتر افراد مجاز به استفاده از آن هستند ، اگرچه هر دو مزيت دسترسي از راه دور را دارند ، تبليغات تلويزيوني بسيار گران است و تبليغات اينترنتي در هزاران تبليغ يافت مي شود. بهترين حالت يك كمپين بازاريابي كامل است كه شامل رسانه هاي خارجي است. چرا كه نه ، زيرا رسانه هاي خانگي مي توانند به تقويت پيامي كه قبلاً داشته ايد كمك كنند و همچنين مي توانيد هنگام تصميم گيري براي خريد با مشتريان صحبت كنيد. با تنظيم پيام مناسب ، مي توانيد مستقيماً روي اين تصميم تأثير بگذاريد. مي توانيد تبليغات خود را در كنار بزرگترين رقباي خود قرار دهيد. شما همچنين مي توانيد تبليغ خود را در نزديكي يك شركت هم افزايي قرار دهيد (يعني اگر خياط هستيد مي توانيد تبليغ خود را در نزديكي يك فروشگاه پارچه قرار دهيد). رسانه هاي خارجي فضاي رايگان براي چه كسي و چه مي خواهيد بگوييد فراهم مي كند. و فقط فكر نكنيد كه رسانه هاي خارجي و رسانه هاي خارجي فقط صفحه هستند. رسانه هاي بيروني متنوعي با هدف حركت عابر پياده وجود دارد. اگر مي خواهيد تبليغ را بخوانيد ، مي توانيد در چنين رسانه هايي با صداي بلند تبليغ كنيد زيرا ترافيك كم است و بر خلاف ماشين در خيابان ، اگر عابر پياده را تعويض كنيد مي توانيد راه برويد و او فقط متوجه مي شود.همچنين مي توانيد ايميل خود را به مشترياني كه آن را به خوبي قبول مي كنند ، هدف قرار دهيد زيرا همه به مكاني خاص مي روند. وظيفه شما اين است كه اين اطلاعات را در مورد مشتريان خود بياموزيد و تبليغات خود را از طريق بسياري از ابزارهاي تبليغاتي مانند AshCan قرار دهيد. به طور خلاصه ، پيروي از مراحل بالا به شما كمك مي كند قدرت كسب و كار خود را تقويت كنيد. مشتريان را در جاي مناسب و با پيام مناسب قرار دهيد. هميشه به دنبال رسانه هاي خارجي باشيد زيرا مي توانيد مشتريان بالقوه خود را هدف قرار دهيد و هزينه هاي زيادي خرج كنيد اين كار را نكنيد. به ياد داشته باشيد ، مانند يك كودك بزرگسال فكر كنيد و هوش و نزديكي چند نفر را به رخ بكشيد و نمي توانيد اشتباه كنيد.. https://hillbilly.ir/3c-و-4p-بازاريابي-خارجي/feed/ 0