بازاريابي شبكه اي مورد تأييد رابرت كيوساكي براي آموزش رشد شخصي
شماره يك دليل رابرت كيوساكي براي بازاريابي شبكه اي ، سيستم آموزشي وي است. عناوين مهم زندگي واقعي مانند ايجاد نگرش موفق ، مهارتهاي رهبري ، مهارتهاي ارتباطي و مهارتهاي افراد ، نام چند مورد. منطقه اي كه ما مي خواهيم فراموش كنيم يا از آن غافل شويم رشد شخصي و ايجاد نگرش صحيح است. …
بازاريابي شبكه اي مورد تأييد رابرت كيوساكي براي آموزش رشد شخصي https://hillbilly.ir/بازاريابي-شبكه-اي-مورد-تأييد-رابرت-كيو/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-شبكه-اي-مورد-تأييد-رابرت-كيو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 06 Dec 2020 09:49:26 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing university https://hillbilly.ir/بازاريابي-شبكه-اي-مورد-تأييد-رابرت-كيو/
بازاريابي شبكه اي مورد تأييد رابرت كيوساكي براي آموزش رشد شخصي
شماره يك دليل رابرت كيوساكي براي بازاريابي شبكه اي ، سيستم آموزشي وي است. عناوين مهم زندگي واقعي مانند ايجاد نگرش موفق ، مهارتهاي رهبري ، مهارتهاي ارتباطي و مهارتهاي افراد ، نام چند مورد. منطقه اي كه ما مي خواهيم فراموش كنيم يا از آن غافل شويم رشد شخصي و ايجاد نگرش صحيح است. …
بازاريابي شبكه اي مورد تأييد رابرت كيوساكي براي آموزش رشد شخصي
شماره يك دليل رابرت كيوساكي براي بازاريابي شبكه اي ، سيستم آموزشي وي است. عناوين مهم زندگي واقعي مانند ايجاد نگرش موفق ، مهارتهاي رهبري ، مهارتهاي ارتباطي و مهارتهاي افراد ، نام چند مورد.
منطقه اي كه ما مي خواهيم فراموش كنيم يا از آن غافل شويم رشد شخصي و ايجاد نگرش صحيح است. بسياري از ما وارد تجارت بازاريابي شبكه اي مي شويم و انتظار داريم اين اتفاق بيفتد. ما فراموش مي كنيم كه رهبران زماني روي صندلي هايي كه اكنون روي آن نشسته ايم ، نشستند. براي رسيدن به جايي كه اكنون هستند ، بايد دستخوش تغييراتي مي شدند … تغيير شخصي. آنها بايد به بهترين شخصي كه مي توانستند تبديل شوند. ما به يك كنفرانس مي رويم و همه چيز را روشن مي كنيم ، به خانه مي رويم و شروع مي كنيم به همه و همه در مورد فرصت عالي خود بگوييم. ما فراموش مي كنيم كه مجموعه مهارتي كه رهبران ما دارند را نداريم. ما آنقدر روي توسعه تجارت متمركز بوده ايم كه فراموش مي كنيم براي موفقيت در تجارت در سمت راست كوادوس كيوساكي ، بايد شخصاً توسعه پيدا كنيم.
راهنمايي به من گفت:“شما فقط مي توانيد به اندازه حرفه اي رشد كنيد به همان اندازه كه مي خواهيد شخصاً رشد كنيد” – Jan Janzen
هنگامي كه من براي اولين بار با بازاريابي شبكه اي شروع كردم ، يك نمودار براي من ظاهر شد:
A_______________B________C
A جايي است كه شما شروع مي كنيد و C زماني است كه يك تجارت موفق داشته باشيد. B را مي توان در هر نقطه از اين خط قرار داد. اين مي تواند دو هفته ، دو ماه ، دو سال يا كاملاً صادقانه باشد. سفر از A به B بين گوشهاي شما 6 اينچ است و مهارتهاي رشد فردي قسمت بزرگي از اين معادله است. برخي از افراد با اين مهارت ها وارد اين صنعت مي شوند و بيشتر آنها اين كار را نمي كنند ، اين مهارت هاي فروش نيستند كه من در مورد آنها صحبت مي كنم. در واقع ، فروشندگان اغلب در حين درخشش معلمان عملكرد خوبي ندارند. زيبايي اين مهارت ها را مي توان توسط بسياري از شركت هاي مورد تأييد كيوساكي آموخت و آموزش داد. فصل 4 Cashflow Quadrant را بخوانيد.
كيوساكي همچنين مي گويد تنها تفاوت بين 95٪ و 5٪ در طرز تفكر آنهاست. روش انجام اين كار: از سمت چپ كوارتر به سمت راست كوارتر حركت كنيد. چگونه تفكر خود را تغيير دهيم؟ كتاب ، سي دي و وبينار. فكر مي كنيد خيلي گران است؟ بسياري از ما ، از جمله خود من ، به دانشگاه رفتيم و براي ما اهميتي نداشت كه اين مدرسه به ما چه پيشنهادي مي دهد. ما تحصيل مي خواستيم. با اين حال ، به طور مكرر از من سال شد كه آيا رهبران از كتاب و سي دي پول در مي آورند؟ راستش اهميتي ندادم. اگر كسي مي خواست به من ياد دهد كه چگونه از مسابقه موش فرار كنم ، من گوش مي دادم. من در فلسفه J. Paul Getty مشترك هستم كه ترجيح مي دهد 1 درصد از تلاش 100 نفر به من پرداخت شود تا اينكه براي 100٪ از تنها تلاش من حقوق بگيرم. ما انتظار داريم كه اساتيد حقوق بگيرند و حتي كتابهايي را كه مي نويسند بخرند. با اين حال ما در مورد يادگيري از 5 شخصيت ترديد داريم. برو نتيجه گيري كن
من فقط كنجكاو هستم كه ما هزاران دلار به دانشگاه اختصاص مي دهيم زيرا هيچ تضميني براي موفقيت يا اشتغال وجود ندارد. امروزه جوانان با مدارك بدهي هزاران دلار فارغ التحصيل مي شوند. من شنيدم چند نمونه از فارغ التحصيلان دانشگاه هاروارد صد هزار دلار بدهي دارند! چند سال طول مي كشد كه آن را بپردازند؟ چند سال طول مي كشد تا فقط يكنواخت شوند؟ اگر اين يك مسابقه اسب سواري بود و بچه هاي ما بعد از فارغ التحصيلي از دروازه شروع خارج مي شدند ، چه تعداد از آنها در نزديكي خط اصلي نبودند چه برسد به مسابقه؟ حالا اينجا اشتباه نكن من نمي گويم تحصيلات دانشگاهي مهم نيست ، فقط مي گويم مطمئن شويد كه به دلايل درست پيش رفته ايد. مي بينيم افراد ثروتمند فرزندان خود را به دانشگاه مي فرستند ، بنابراين تصور مي كنيم اين همان كاري است كه براي پولدار شدن بايد انجام دهيم. خطا افراد ثروتمند فرزندان خود را به دانشگاه مي فرستند تا به آنها ياد دهند كه شغل ايمني پيدا نكنند. افراد ثروتمند همچنين به بچه هاي خود مي آموزند كه چگونه با داشتن يك تجارت چهارجانبه B چگونه از خود سود ببرند. (اگر نمي دانيد Quartet B كه صفحه 4 Quadrant Cashflow را مي خواند. داستان سطل هاي كيوساكي در مورد آب براي من يك لحظه تغيير دهنده زندگي براي يك لامپ اپرا بود) براي بيشتر افكار من در مورد دانشگاه ، اين دانشگاه فقط يك جز component است و همه چيز نيست ، مي توانيد صفحه مركزي من را در توماس فريدمن بخوانيد.
مهم است كه ما 5٪ خود را شخصاً ، در يك كتاب يا در يك CD مرتبط كنيم زيرا در غير اين صورت وقتي 5٪ صحبت مي كنيم ، جمع نمي شود. حساب نميشه. هيچ كس نمي خواهد بخشي از 95٪ باشد. هيچ كس عمداً انتخاب نمي كند كه در رده افراد مرده ، ورشكسته يا هنوز كار كند. قانوني به نام قانون 95٪ وجود دارد كه مي گويد: 95٪ از هر آنچه شخصاً مي دانيد از افراد در گروه درآمد آموخته ايد 95٪ است. اگر درست است ، پس بايد در كدام كلاس درآمد قرار بگيريد؟ 95٪ تنظيم شده! پسرم در 13 سالگي پدر فقير پدر بيچاره را خوانده است. وقتي كلاس نهم شروع شد ، او از مدرسه با فرم رضايت براي روزي كه براي كار با پدر و مادر خود مي رويد به خانه آمد.
كتابها در بالا: نمونه ديگري از معلماني كه به ما ياد دادند كارمند باشيم نه كارفرما.
معلمان ما بالاخره كارمند هستند و آنها به راحتي مي دانند چه مي دانند. مسئله اين است كه اكثريت ما شغل داريم يا صاحب شغل هستيم (خود اشتغالي داريم) بنابراين اين امر طبيعي تلقي مي شود. تفكر طبيعي به آينده فكر نمي كند. ما مي خواهيم غيرطبيعي باشيم. ما بايد فكر كنيم كه من بايد بازنشسته شوم ، بنابراين اكنون بايد كاري انجام دهم. من بايد هم از نظر شخصي و هم از نظر شغلي پيشرفت كنم. من بايد كتابهاي خوبي بخوانم ، در وبينارها شركت كنم ، تجارت خود را گسترش دهم زيرا من نياز دارم و مي خواهم بتوانم آنچه را كه مي خواهم انجام دهم و وقتي پول مي خواهم مسلط نشوم.
وقتي مردم در بازاريابي شبكه اي شكست مي خورند ، معمولاً اين شركت نيست كه شكست مي خورد اما آنها خودشان شكست مي خورند ، و از آنجا كه بسياري از ما نمي خواهيم اين موضوع را بپذيريم ، در مورد صنعت بد صحبت مي كنيم. مي بينيد كه مردم مشتاق بهبود شرايط هستند اما نه بهبود خود. هر كس بدون تغيير وقت و پول بيشتري مي خواهد.
بنابراين در اينجا يك دستورالعمل وجود دارد:
تفكر خود را تغيير دهيد = آينده خود را تغيير دهيد
موضعي را اتخاذ كنيد كه اتفاق خواهد افتاد. ايجاد نگرش موفق.
5٪ ابتدا رويا را زندگي مي كنند ، اهداف خود را در وهله دوم مي نويسند ، سومين برنامه را برنامه ريزي مي كنند ، سپس تلاش چهارم را اعمال مي كنند
95٪ آن را معكوس كرد. آنها مي پرسند كه اين چقدر تلاش مي كند؟ سپس اين كار را انجام مي دهند ، هدف را تعيين مي كنند و سپس خواب مي بينند
به اندازه كافي جالب توجه است ، فقط 5٪ اهداف خود را يادداشت مي كنند.
مدرسه به ما آموخت شكست يك چيز بد است ، اما چگونه دوچرخه سواري را ياد گرفتيم؟ اشتباه كردن راهي است كه براي يادگيري طراحي شده ايم. كيوساكي مي گويد از نظر اقتصادي از بيشتر افراد موفق تر است ، نه به اين دليل كه باهوش تر است بلكه بيشتر شكست مي خورد.
“در بازاريابي شبكه اي ، ما شما را به اشتباه ، اصلاح ، يادگيري و رشد تشويق مي كنيم. براي من اين آموزش تغيير دهنده زندگي است.” رابرت كيوساكي
تنها راه شكست واقعي در بازاريابي شبكه اي ترك زودهنگام سيگار است. در اينجا يكي از داستان هاي مورد علاقه من در مورد زود رها كردن است:
يك مرد در جاده با يك مرد موفق آشنا مي شود. مرد مي پرسد: كدام راه موفقيت است؟
يك مرد موفق صحبت نمي كند ، اما به يك مكان دور اشاره مي كند.
مردي كه از احتمال موفقيت سريع و آسان خوشحال شد ، در مسير درست مي شتابد. ناگهان ، صداي بلند “SPLAT” خارج مي شود. در پايان ، اين مرد لنگ ، پاره و مبهوت آمد ، با اين فرض كه حتماً پيام را سو mis تعبير كرده باشد. او س hisال خود را از مرد موفق تكرار مي كند ، كه دوباره بي صدا به همان جهت اشاره مي كند.
مرد با اطاعت دوباره راه مي رود. اين بار ضربه ناشنوا است و وقتي مرد به عقب خزيد ، او خونين ، شكسته ، پاره و عصباني است. او بر سر مرد موفق فرياد زد: “از شما پرسيدم كدام راه موفقيت است”. “من مسيري را كه به آن اشاره كردم دنبال كردم. تمام آنچه كه به دست آوردم پراكنده بود! ديگر آن اشاره كردن! صحبت كن!” فقط در اين صورت است كه مرد موفق صحبت مي كند ، و آنچه او مي گويد اين است: “موفقيت از اين طريق است. فقط كمي اخطار گذشته”.
بهترين تفكر ما را به جايي رسانده است كه امروز هستيم. تعريف جنون اين است كه به همان شيوه فكر كنيد و انتظار نتايج متفاوت را داشته باشيد.
مشكلات بزرگي كه با آنها روبرو هستيم با همان سطح فكري كه هنگام ايجاد آنها داشتيم قابل حل نيستند. – آلبرت انيشتين
بهترين تفكر ما را به جايي رسانده است كه امروز هستيم. براي موفقيت ، بايد نگرش موفقيت را داشته باشيم يا رشد دهيم. دليل اينكه رابرت كيوساكي از بازاريابي شبكه اي حمايت مي كند اين است كه اين عرصه اي است كه مي توانيد در همه زمينه ها توسعه دهيد. خودسازي در آموزش سنتي حوزه اي غفلت شده است. اگر مشغول بازاريابي شبكه اي هستيد يا مي خواهيد ، تكاليف خود را انجام دهيد. فقط با يك دوست ثبت نام نكنيد. اگر شركت شما پيشرفت شخصي را به شما نمي آموزد ، از اينترنت به عنوان راهي براي جذب مردم به خود استقبال كرده و به شما ياد مي دهد كه از منابع زيادي كه در اختيار داريد براي استفاده از وقت خود استفاده كنيد ، اين پرچم قرمز را در نظر بگيريد. فكر مي كردم بخشي از يك سيستم عالي هستم. آموزش آنها درباره رشد شخصي بسيار ارزشمند و قابل انتقال بود. عالي بود به جز يك جزئي جزئي. روش آنها براي يافتن افراد هنوز شامل تهيه يك ليست ، تماس با خانواده و دوستان و هنگامي كه ليست ما خشك شد و براي رفتن به بازار بود.
بنابراين ، به هر حال شركتي را پيدا كنيد كه شما را به توسعه شخصي ترغيب كند و شما را تشويق كند كه در اين راه شكست بخوريد و در عين حال به شما ياد دهد كه از وقت خود استفاده كنيد و اينترنت را به عنوان ابزار اصلي براي استفاده از اهرم فشار معرفي كنيد. همانطور كه رابرت كيوساكي مي گويد ، راز ثروتمندان نفوذ است.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-شبكه-اي-مورد-تأييد-رابرت-كيو/feed/ 0