ادغام و مديريت خدمات: آيا ITIL بعدي است؟
ادغام و مديريت خدمات يا SIAM يك چارچوب عملكردي است. به طور معمول ، اگر عمق جستجو شود ، بال خود را بر روي قاب ITIL قرار مي دهد. اين مدل به چرخه حيات ITIL گرسنه است و به همين ترتيب هم يك چارچوب است و هم يك عملكرد. برخلاف ITIL ، SIAM تمركز ديگري …
ادغام و مديريت خدمات: آيا ITIL بعدي است؟ https://hillbilly.ir/ادغام-و-مديريت-خدمات-آيا-itil-بعدي-است؟/ https://hillbilly.ir/ادغام-و-مديريت-خدمات-آيا-itil-بعدي-است؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 31 Mar 2021 03:21:40 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wiki https://hillbilly.ir/ادغام-و-مديريت-خدمات-آيا-itil-بعدي-است؟/
ادغام و مديريت خدمات: آيا ITIL بعدي است؟
ادغام و مديريت خدمات يا SIAM يك چارچوب عملكردي است. به طور معمول ، اگر عمق جستجو شود ، بال خود را بر روي قاب ITIL قرار مي دهد. اين مدل به چرخه حيات ITIL گرسنه است و به همين ترتيب هم يك چارچوب است و هم يك عملكرد. برخلاف ITIL ، SIAM تمركز ديگري …
ادغام و مديريت خدمات: آيا ITIL بعدي است؟
ادغام و مديريت خدمات يا SIAM يك چارچوب عملكردي است. به طور معمول ، اگر عمق جستجو شود ، بال خود را بر روي قاب ITIL قرار مي دهد. اين مدل به چرخه حيات ITIL گرسنه است و به همين ترتيب هم يك چارچوب است و هم يك عملكرد. برخلاف ITIL ، SIAM تمركز ديگري در ارائه خدمات و حاكميت كلي با حاكميت در بين همه شركا دارد. اين كاملاً مسئول اطمينان از فعال بودن استاندارد استاندارد مديريت خدمات با كنترل و كنترل هاي امنيتي است.
برخلاف اسلاف خود ، SIAM از يك رابطه قوي و محكم بين تجارت و فناوري اطلاعات پشتيباني مي كند. همه اينها اهميت برنامه ريزي شده براي همسويي بين مصرف كنندگان خدمات ، برنامه ها ، خدمات ابري و شركاي زيرساخت را نشان مي دهد.
SIAM به سمت CSI و مديريت خدمات برنامه ريزي مي كند و بر ارائه پيشنهاد سلسله مراتبي و عملكردي به سازمان متمركز است. به طور خلاصه ، همانطور كه توسط ويكي پيشنهاد شده است: “ادغام و مديريت خدمات (SIAM) چارچوبي براي مديريت و ادغام چندين تامين كننده خدمات فناوري اطلاعات براي تهيه يك سازمان فناوري اطلاعات واحد است كه روبه روي تجارت است.”
برجسته ترين جنبه هاي SIAM
-
اساساً ، SIAM تكامل يافته مفهوم ITIL در ITSM است.
-
اين يك ادغام سرويس است تا يكپارچه سازي سيستم ها مانند سيستم هاي قبلي.
-
SIAM همه چيز در مورد حاكميت و پاسخگويي كامل براي ارائه خدمات است.
-
اين رويكردي براي اقتدار فراگير ، پاسخگويي و مالكيت است و به توانمندسازي ، هماهنگي و همكاري بين ارائه دهندگان خدمات متكي است. اين هرگز در مورد مجرمان نيست ، با اين حال ، SIAM هميشه از ورودي ها حمايت مي كند و آن را با خروجي هاي بين شركا اداره مي كند.
از اين رو ، ديدگاهي كه در آن عملكرد SIAM به سمت عملكرد و در دسترس بودن سرويس به كاربر نهايي خود هدايت مي شود و هرگز بر اساس ديدگاه يك تامين كننده در مورد سودآوري هدف گذاري نمي شود.
نقش ها و مسئوليت هاي يك مشاور SIAM
نقش اصلي يك مشاور SIAM طراحي و اجراي فرايندهاي عمده است. تمركز اصلي اين است كه چارچوب eTOM از طريق يك ديدگاه استراتژيك و تاكتيكي تعبيه و استفاده شود و اطمينان حاصل شود كه خدمات بي عيب و نقص در سراسر جهان در تمام فروشندگان ارائه مي شود و حفظ ثبات است.
مشاور SIAM زمينه هاي ادغام سيستم و خدمات را براي بهبود همكاري بين شركا و مافوق عملكرد آنها هدايت و شناسايي مي كند. از شروع همه سرويس ها گرفته تا عملكرد عملكردي ، او نظارت و اطمينان حاصل مي كند كه عمليات بدون مشكل انجام مي شود. هنگامي كه روند كار روي پاي شما شروع شد ، تجزيه و تحليل بيشتري از گزارش KPI انجام دهيد و عواملي را كه باعث بهبود مستمر خدمات (CSI) مي شوند ، شناسايي كنيد.
به عنوان يك مدير عمليات SIAM ، احساس مي كنم كه نقش مشاور SIAM مسئوليت هاي بزرگي مطابق با مشخصات وي دارد و فقط كسي با ديدگاه جامع نسبت به محيط زيست مي تواند اين نقش را رعايت كند. سرانجام ، صنعت فناوري اطلاعات يك روند در حال پيشرفت است و با داشتن SIAM پر ديگر در تاج خود ، پيشرفت و موفقيت بيشتري را در آينده به ارمغان مي آورد.
https://hillbilly.ir/ادغام-و-مديريت-خدمات-آيا-itil-بعدي-است؟/feed/ 0