شنبه ۱۷ خرداد ۰۴

الگوي رفتاري MediaVerse چيست؟

به برترين مرجع خبري سئو جهان خوش آمديد.

الگوي رفتاري MediaVerse چيست؟

۱۸ بازديد

الگوي رفتاري MediaVerse چيست؟

MediaMare چيست؟ Mediaverse مجموعه اي همه جانبه و برند محور از سيستم عامل هاي رسانه است. هدف اين است كه از طريق شاخه هاي مختلف با سيستم عامل هاي بيشتر براي افزايش تعامل كاربر در گودال خرگوش ، در حال گسترش به يك ايده / مارك محبوب باشيد. خوب ، بياييد ببينيم آيا مي توانيم …

الگوي رفتاري MediaVerse چيست؟ https://hillbilly.ir/الگوي-رفتاري-mediaverse-چيست؟/ https://hillbilly.ir/الگوي-رفتاري-mediaverse-چيست؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 27 Mar 2021 22:50:30 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wiki https://hillbilly.ir/الگوي-رفتاري-mediaverse-چيست؟/

الگوي رفتاري MediaVerse چيست؟

MediaMare چيست؟ Mediaverse مجموعه اي همه جانبه و برند محور از سيستم عامل هاي رسانه است. هدف اين است كه از طريق شاخه هاي مختلف با سيستم عامل هاي بيشتر براي افزايش تعامل كاربر در گودال خرگوش ، در حال گسترش به يك ايده / مارك محبوب باشيد. خوب ، بياييد ببينيم آيا مي توانيم …

الگوي رفتاري MediaVerse چيست؟

MediaMare چيست؟ Mediaverse مجموعه اي همه جانبه و برند محور از سيستم عامل هاي رسانه است. هدف اين است كه از طريق شاخه هاي مختلف با سيستم عامل هاي بيشتر براي افزايش تعامل كاربر در گودال خرگوش ، در حال گسترش به يك ايده / مارك محبوب باشيد.

خوب ، بياييد ببينيم آيا مي توانيم اين را با يك مثال نشان دهيم. برند Heroes NBC يكي از بهترين نمونه هاي وضعيت چندرسانه اي است. اين دانشمند كار خود را با نمايش تلويزيوني آغاز كرد ، اما بلافاصله پس از راه اندازي آن براي اثبات مقياس اين مفهوم ، انواع مختلفي از سيستم عامل هاي پشتيباني راه اندازي شدند. با ادامه نمايش ، گروه بيدمشك تكامل يافت ، رشد كرد و به هم پيوند بيشتري يافت. در اينجا آناتومي قهرمانان واسطه وجود دارد:

با خيال راحت در Heroes كاوش كنيد. | NBC

اصلي ترين برنامه تلويزيوني براي قهرمانان.

اين به وضوح بستر كل مجموعه است. همه قسمت ها به صورت آنلاين در دسترس هستند تا افرادي كه از برنامه خارج شده اند يا بيشتر وب محور هستند بتوانند به جذابيت برنامه جلب شوند. مزيت بزرگ مسابقه مجدد آنلاين اين است

– او به هواداران دليل ورود به سايت را داد

– نمايش را با دوستان به اشتراك بگذاريد

– اسكله بارگذاري پيشرفته براي همه سيستم عامل هاي آينده

يك كانال اضافي براي درآمد تبليغات فراهم كنيد

روايت هاي گرافيكي – اين وب سايت دسترسي رايگان به روايت هاي گرافيكي سريال درباره نمايش را به كاربران ارائه مي دهد. اين رمان ها شروع به پر كردن شكاف بين قسمت هاي هفتگي كردند. اين امر به بينندگان مبارز و در حال مرگ اين توانايي را مي داد كه در خطوط مياني طرح حفر كنند و اطلاعات شخصي اضافي به دست آورند. يك بار ديگر ، اين يك كانال درآمد اضافي را با دريافت افزودني هاي اسپانسر نيسان ورسا از طريق DLC فراهم كرد.

* Sidenote * نيسان در فصل 1 شركت كننده اصلي وي در شعر رسانه اي قهرمانان بود و آنها كار درخشان انتخاب اسب درست در زمان مناسب را انجام دادند. اجاره نيسان هيروز كه براي نمايش استفاده مي شد ، مورد تأييد محصول قابل قبولي قرار گرفت كه مورد توجه بسياري از طرفداران هيروز قرار گرفت.

o وبلاگ ها و وب سايت ها

اينجاست كه دنياي غوطه وري قهرمانان در جهات بيشتري ظاهر مي شود. اين برند مجموعه اي از وب سايت ها و وبلاگ ها را كه همه به دنيا مربوط هستند راه اندازي كرد. چندين شخصيت و همچنين شركت هاي تأثيرگذار نمايندگي دارند. اين يك ليست است:

مقاله اوليه

به پترلي رأي دهيد

بورسيه ياماگاتو

فعال سازي تحولات

كازينو كورين

وبلاگ هانا

نظارت تصويري Primatech

كلر ماي اسپيس

و الان نمي توانم پيداش كنم اما وبلاگ هيرو وجود داشت

نكته در اينجا اين است كه بازتاب رسانه ها براساس تحقق جهان خيالي رشد كرده است. همچنين ، آنها كانال هاي مرتبط را انتخاب كردند كه منطقي بود. به عنوان مثال ، راي پترلي براي آن سالهايي كه رسانه ها بر فضاي انتخابات مسلط بودند ، بسيار مناسب بود و مشخص است كه ناتان پترلي داراي يك وب سايت سياسي در اينترنت خواهد بود. درست مانند صفحه myspace ابرقهرمان نوجوان كلر ، كاملا مناسب بود. گروه هاي سايت روش هاي بيشتري براي تعامل عميق با اين پيشنهاد ارائه مي دهند.

o ويكي قهرمانان

ويكي يكي ديگر از ايده هاي خوب طرح شده بود. بخش بزرگي از طرفداران ابرقهرمان دوست دارند جزئيات مرموز نمايش را بررسي كنند و ويكي راهي براي جمع آوري تمام اين اطلاعات ارائه مي دهد. بعلاوه ، هر كسي كه بخواهد خلاصه و اطلاعات مربوط به توليد را داشته باشد ، مي تواند وارد اين جزئيات شود. و از آنجا كه بستر ويكي منبع آزاد و رايگان است ، براي جمع آوري اين قطعه منابع نسبتاً كمي لازم بود.

* توجه – Heroes Wiki سايتي طرفداران است كه محبوبيت كافي را براي درج در وب سايت رسمي NBC كسب كرده است. حاشيه نويسي را در نظرات اين مقاله بررسي كنيد.

o پياده روي

اين سايت يك سري دستورالعمل ها را هفته به هفته براي همه كلاس ها ارائه مي دهد. اين Walkthrough چندين سيستم عامل ديگر را به هم متصل مي كند و محلي براي نظر و س andال كاربران فراهم مي كند. اين منبع تغيير مي كند زيرا يك وبلاگ جدول زماني ايجاد مي كند كه رويدادهاي مهم را از هفته به هفته در جهان فهرست مي كند.

يك داستان

ويژگي Istory يك پلت فرم تعاملي با نام تجاري تجاري است كه به كاربران اجازه مي دهد گزينه هايي را انتخاب كنند كه روايت ذكر شده را تحت تأثير قرار دهد. اين يك بازسازي قدرتمند از كتابهاي صفحه كلاسيك است كه قبلاً بسيار محبوب بودند. همه در طول فيلم ها حدس مي زنند و نشان مي دهند كه در يك شرايط خاص چه خواهند كرد و اكنون اين فرصت به هواداران داده مي شود. اين شخصيت ها همه خاص Istory هستند ، بنابراين بازهم به طرفداران راهي ديگر براي تعامل بيشتر با اين برند داده مي شود و توليدكنندگان درباره انواع مواردي كه طرفداران مي خواهند ببينند بازخورد مي گيرند.

o وب سايت ها

بله ، سيستم عامل ها مدام مي آيند. حلقه هاي وب به خودي خود به يك الگوي رفتاري بازاريابي تبديل شده اند. من اين ايده را دوست دارم زيرا توليد وب سايتها ارزانتر است و فرصتهاي ارزشمند آزمايش و جمع آوري داده را براي استفاده كامل از مفاهيم ديگر فراهم مي كند. مثال ديگري كه من از رفتن به وب به تلويزيون مي شناسم مجموعه Sanctuary در SciFi است. در هر صورت ، حلقه وب قهرمانان دوباره روش ديگري براي درگير شدن كاربران ايجاد مي كند. حتي قسمت هاي وب خود پرسه مي زنند زيرا كاربران مي توانند به پشت صحنه فيلم ها ، عكس ها و تصاوير پس زمينه مربوط به سيستم عامل دسترسي پيدا كنند.

o قهرمان خود را بسازيد

اين پلت فرم هشدار زنده اي را به كاربران ارسال كرده است تا در مورد شخصيتي كه مي خواهند در دنياي قهرمانان ببينند بازخورد ارائه دهند. من آن را دوست دارم ، آن را آزمايش مي كنم و آن را با جايزه اتصال كاربراني كه در وهله اول به شخصيت رأي داده اند با گزينه معرفي برندگان مقام دوم راه اندازي مي كنم. به نظر مي رسد كه شخصيت انتخاب شده نمايش ثانويه يا قسمت وب خاص خود را دارد.

سريال هاي كوچك

سانتياگو – برنده ايجاد پلت فرم قهرمان خود – يك ميني سريال دريافت مي كند. من فكر مي كنم شما اكنون در حال مشاهده الگوي چگونگي ايجاد انگيزه در يك سيستم عامل براي ايجاد بسترهاي ديگر و ايجاد ارتباط بين سيستم عامل هاي ديگر در مكانيزم خود پشتيباني هستيد.

o پيام هاي كوتاه تعاملي

ترفندهاي پيامكي كه بسياري از مارك ها استفاده كرده اند عموماً در ايجاد تصوير رسانه اي حساب نمي شوند ، اما دست اول ، هنگام نظرسنجي ها ، آزمونها و چيزهاي بي اهميت ، همين كار را مي كنند. قرعه كشي 5000 دلاري انگيزه خوبي است و البته اين برند شماره تلفن و پيام پيام كوتاه را براي بسياري از طرفداران دريافت مي كند.

مجله OHeroes

اين فقط يك نسخه وب است ، اما از آنجا كه در جهان چيزهاي زيادي اتفاق مي افتد ، منطقي است كه يك گوشه مجله كل تجارت بينابيني را پوشش دهد. اين مجله همچنين خلا of مصاحبه هاي بازيگران را كه به طرز عجيبي از همه سيستم عامل ها كم است پر مي كند. من فكر مي كنم دليل اين امر اين است كه اكثر سيستم عامل ها از تخيل به واقعيت تأثير مي گذارند و مصاحبه هاي بازيگران روياي خيالي را به اصطلاح شكست مي دهند.

بازي ها

گويي كه اين آمدن را نديديد … انواع بازي ها و مسابقه ها براي غرق شدن در خود. اين توسط بسياري از مارك ها ضعيف اجرا شده است اما بازي ها و ابرقهرمانان قطعاً مناسب دنياي قهرمانان هستند.

تابلوهاي پيام

برخي از سيستم عامل هاي ذكر شده در بالا فرصتي براي تعامل طرفداران فراهم مي كنند اما تابلوهاي پيام بر اين موضوع تمركز دارند. گمانه زني ها و تمام فعاليت هاي جالب طرفداران در صفحه هاي پيام به جهانيان مي افزايند. و دوباره ، الگو را مي بينيد. اين بستر ديگري براي تعامل بيشتر با نام تجاري است. و آنها روي تخته سياه چه صحبت مي كنند؟ همه سيستم عامل ها و ساير عناصر قهرمانان واسطه.

oTake It – ابزارك ها و نمادها

بعد از همه موارد بالا ، فكر مي كنيد Mediaverse كامل خواهد بود اما سيستم عامل هاي جديد دائماً ظاهر مي شوند. ابزارهاي شمارش معكوس ، آيكون هاي AIM ، تصاوير پس زمينه فراوان و كارت هاي الكترونيكي. اين پلت فرم با توزيع طرفداران و داشتن ويژگي هاي كاربر ناچيز از طريق كانال هاي مختلف ، در جهت گسترش برند فعاليت مي كند.

o فروشگاه

خوب ، شما ايده اي با فروشگاه داريد ، اميدوارم ..

واي بنابراين هنگامي كه به ليست طولاني سيستم عامل هايي كه در رسانه هاي Heroes گرد هم مي آيند نگاه مي كنيد ، مي بينيد كه چگونه آنها به ثبات برند كمك كرده و محتواي سازگار را در رسانه اي ارائه مي دهند كه معمولاً با تعليق بالا رشد مي كند.

خوب اگر اين كار را تا اينجا انجام داده ايد ، ممكن است بپرسيد ، اين چگونه در مورد مارك هاي سنتي تر صدق مي كند؟ آيا مي تواند به غير از تلويزيون و فيلم با چيز ديگري كار كند؟ ايده Mediaverse قطعاً به كانالهاي سرگرمي متمايل است. شما مي توانيد مانند حق راي دادن عظيم هري پاتر كه دنياي خودش را بوجود آورده است ، كتابها را به هم بزنيد.

من فكر مي كنم بدون استراتژي جامع ، شاهد تلاش ها و اجراي ضعيف در اين زمينه بوده ايم. نزديكترين مواردي كه من ديده ام برخي كمپين هاي ويروسي براي فيلم هايي مانند آخرين نسخه Batman است.

بنابراين اين چالش است:

صنعت يا مارك غير سرگرمي (بدون فيلم ، تلويزيون يا كتاب) را انتخاب كنيد و چشم انداز خود را براي مارك Mediaverse توضيح دهيد يا حضور فعلي آن را نشان دهيد

انتخاب هاي من نيكون است. نيكون از فناوري اشتراك تصوير مانند Flickr براي برچسب گذاري عكس هاي گرفته شده با دوربين نيكون استفاده كرده و سايت اختصاصي خود را راه اندازي كرده است كه محتواي توليد شده توسط كاربر را نمايش مي دهد. مسابقات عكاسي هميشه بازوي خوب بازاريابي شركت هاي دوربين ساز بوده است. من فكر مي كنم شما مي توانيد براي توليد مقادير زيادي محتواي توليد شده توسط كاربر از دوربين هاي نيكون ، اين مورد را به سايت هاي مشابه با هنر انحرافي گسترش دهيد. بازاريابي انحصاري همچنين با خريد وب سايت هاي برتر عكاسي در رويدادهايي مانند جوايز مشاهير يا رويدادهاي ورزشي و اجازه دادن فقط به دوربين هاي Nikon در منطقه بسيار عظيم خواهد بود. در اينجا امكانات ميكروبلاگينگ زيادي براي عكسهاي كميك يا هر موضوع جالب ديگري وجود دارد. فقط فكر كنيد كه وقتي Nikon چيزي شبيه به يك الگوي رفتاري ناشي از Ihaschzburger يا موارد ديگر منتشر كرد ، چقدر هوشمندانه عمل كرد.

نظر خود را به من اعلام كن

https://hillbilly.ir/الگوي-رفتاري-mediaverse-چيست؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.